ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Σημαδιακό... Το όνειρο

Είδα στον ύπνο μου ότι για κάποιο περίεργο λόγο είχα να κάνω μια περφόρμανς για την documenta δεκατέσσαρω και το είχα ξεχάσει εντελώς και εκεί που κοιμόμουνα με πήρε ένας γερμανός και μου είπε αντρέας βερ αρ γιου, εβριμπόντι ις βέιτινκ φορ γιου και σκέφτηκα ω μη σου γαμήσω αλλά είπα άι αμ κάμιν, ανμπιλίβαμπολ τράφικ μιστερ βουρτς, μέιμπι ιτς μπικοζ οφ δι στράικ και πήγα άρον άρον και έφτασα σε ένα τεράστιο χώρο και από κάτω είχε άπειρο κόσμο σαν παγκόσμιο συνέδριο χιπστερ και βγήκα και είχε ένα μικρόφωνο και δεν είχα ετοιμάσει τίποτα και έφτασα κοντά στο μικρόφωνο, έκλεισα τα μάτια μου και είπα ‘άντε ρε γαμηθείτε απογεματιάτικο’ και έφυγα. Και ήταν ωραία στιγμή αλλά είπα πω ρε θα με λιντσάρουνε θα πάω από μαινόμενους χιπστερς..
αλλά τελικά έγινε χαμός από κάτω και χειροκροτούσαν όλοι και φωνάζανε σε έκσταση σχεδόν και μετά είχε μια δεξίωση και ερχόντουσαν αθρώποι και μου λέγανε πόσο σπουδαία περφόρμανς ήταν αυτή και ποια ήταν τα ρέφερένς μου και ότι ήταν μια τομή στο χώρο του περφόρμανς αρτ και μπράβο μου και έλεγα σε όλους θενκ γιου άι γουαζ πριπέρινγκ δατ φορ έιτζις.
Και μέσα σε όλα τσίμπησα και κάτι τηλεφωνάκια από κάτι γυναικάρες του καλλιτεχνικού χώρου. Τις συσκευες. Κάτι άιφον7.
Αν ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό το όνειρο να μου πει, πρέπει να μοιραζόμαστε τέτοιες γνώσεις, μην είστε μοναχοφάηδες.
- από το fb του Andreas Loukakos